Subject: Запитване за оферта
From: Goro Iliev <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Dec 2015 08:11:41 +0200

Здравейте,

Бихме искали да направим следното запитване:

Възможно ли е да ни доставите 100 бр. сферичен винт референция 7110-1046
NORELEM / виж приложен файл- маркиран в синьо/?

В случай, че е възможно, очакваме от Вас потвърждение и съответната оферта.

Оставаме на разположение за допълнителни въпроси.

 

Поздрави,

Георги Илиев

Управител на < БФИ>  ЕООД                    

Tel    :   359 76 588 769;  359 76 632 005;  

GSM :   359 888 903 261

Fax   :    359 76 632 006   

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked];  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.compin.com/> 

Описание: Описание: cid:[email-masked]

  _____  

Bulgaria 2300, Pernik kv.  "Kristal"  Tseh  za  tsvetno staklo

 <http://www.compin.com/> www.compin.com